17 June 2012

Virus malware melanda blog!!


hye..sume. hahah. sukanya aku. blog aku dah bebas dari serangan malware yang tutt itu. geramnya aku bila bukak blog guna chrome tak boleh. n then dapat taw yang blog aku kena virus malware dari salah seorang blogger yang aku follow aku. sebenarnya blog aku bukan kena malware, tapi blog sorang tu yang kena, dia plak follow aku. memang kena lah blog aku. dah try scan blog aku, CLEAN taw blog aku. huahuahua. dengan sepantas kilat apa lagi aku search google cari macam mane nak buat. muka time tu dah masam mencuak habis. kalau korang berada dalam situasi ni mesti korang serabut ka. dengan pikir pasal follower korang tu kan. walaupun follower aku tak seberapa banyak macam blog korang, tapi sayang beb. aku sentiasa mengikuti perkembangan blog mereka. selamat aku tak mengambil tindakan drastik padam blog nie. kalau tak megigit jari la gamaknya. huhua. 

thanks a lot sangat kat Puanbee sebab tolong najwa. heheh. senyum kembali bersinar huahuahua. antara blog yang aku lawat masa nak pulihkan balik blog aku nie  :-
  1. mama adam(nie untuk unfollow blog yang ade virus !!)
  2. Life kami (nie untuk nak detect blog kita kena virus or tak)
  3. Nur hafizah (sebab share link tutorial yang banyak untuk buang malware)
  4. mr.right (share pasal buang malware jugak)
thanx korang sume..ngeee...so sekarang kembali macam biasa mengupdate blog dengan senang hatinya :)

No comments:

Post a Comment