7 June 2012

Report ohh report

Hewo,hewoo . haha . tu maknanya sedang pening . sebab tengok lappy lama sangat . start last week lagi aku sudah mula menaip-naip apa yang patut untuk report . dalam plan aku this month seharusnya aku siap before nak keluar date dengan BFF aku tu haa . diorang kata nak keluar hujung bulan ini . so kena la siap-siap . nanti boleh la bermalas-malasan dekat rumah . huahua . report tu dah suap 70% kau . dari 20% aku dah boleh up sampai macam tu sekali . ini semua sahaja aku buat awal-awal, nanti senang kalu ada ape-ape hal, boleh edit sikit-sikit je . tak gitu kau . kebiasaannya aku selalu buat waktu malam saje . sebab tengahari sampai petang aku menyebokkan diri dengan berfesbook-ing n berbelog-ing . haha . tapi tak la selalu . jarang-jarang je . kalau tengag buat report, no internet k . kalau tak, memang tak jalan la kejenya . ok la . perot rasa lapor la pulak kan . 
# daa sume!!

No comments:

Post a Comment