19 June 2012

Tengah malam ke?

Hye korang. entry hari nie dibuat sebab dah tak tahu nak buat ape selain tengok facebook. haha. tengahari tadi aku pegi Curve sorang-sorang. haa.actually aku nak post barang kat my Cinta tu ha. last sem aku bawak baju dia dia balik.cadangnya nak outer la ka. tapi bila dah balik malas la pulak kan.dengan nak peaktikal lagi. tak da masa nak outer. so buat pekasan je la baju tu ka dalam beg tu ha. baru nie pulak dia mintak balik sebab dia nak pakai for camp young leader under poli 1 Malaysia. katanya. so aku pon post je la. 

Sampai-sampai je,nah kau beratur panjang, dengan siap ade troli lagi. abang tu nak post barang satu rumah ke ape tah. haha. biarkan je la. lepas dah mintak borang so isi la borang tu kat tepi. (sebelah orang kulit hitam la pulak) kerabat dia ramai pulak zaman sekarang ni kan. jadi rimas pulak aku bila dikelilingi dengan diorang tu. so aku cepat-cepat isi then bla dari situ. so settle. ap lagi jalan-jalan la. pegi cuci mata sekejap kat F.O.S. beli la baju sehelai dengan tali pinggang. cadang nak beli jam tapi tengok takde yang berkenan la pulak. dah puas berjalan. so balik la.

Tetibe terserempak pulak dengan Nurul Wonder Wardrobe at depan butik Love it. tak tegor pon.terperasan dia pon sebab before pegi Curve tu tengok tv Malaysia Hari ini. live dia gan Farah CalaQisya. haha.lawa jugak dress dari Wonder wardrobe yang dia pakai tu kan. haha ape-ape pon aku dah gantok so nak tido da. daa. salam

No comments:

Post a Comment