21 June 2012

It already done!


Yahoo..:) semuanya sudah selesai. sekarang ni report practical aku dah selesai dah. fully oke. dah tak ada yang sangkut-sangkut lagi da. nie semua berkat keazaman aku menyiapkan before pegi hangout dengan BFF aku tu ha. banyak jugak la cabaran yang aku dapat masa praktikal and masa nak siapkan report nie. tapi kan lagi satu kerja pulak la yang datang. hadui, tak pe la\, berkhidmat untuk PRSP. aku kena wat proposal untuk kelab PRSP. buat time bulan ramadhan nanti. aku and my Cinta dah decide nak amik seminggu untuk program ni. kami decide nak temanya semarakkan ramadhan al mubarak. bila dah dengan temanya, of course la kena berganding dengan kelab Rapi Politeknik. setakat ni tak da masalah sangat pon nak join dengan diorang tu. lagi pon member my Cinta ramai budak Rapi. so senang la. proposal dah 70% siap. just nak buat bajet, organisasi, and tentatif ja. so sekarang aku nak sambung buat proposal tu ha. sebelum tu layan dulu lagu nie. Zamani feat Syarifah Zarina...fuhh best giler. dengar je kt radio semalam terus download kot..haha :) so enjoy this song..



No comments:

Post a Comment