24 June 2012

i'll come


aku akan datang..
tapi dalam mimpi kau saja..
masa sudah berlalu..
tak akan berpatah kembali..
mengejar apa yang diharapkan.
harapan yang menggunung tinggi..


aku akan datang..
bila saat gembira bertemu..
gembira membawa pada yang tinggi.
tapi kau tetap duduk disitu 
mengingat kisah lama.
 datang kembali nostalgia dahulu..

aku akan datang..
apabila kau sudah mencari bahagia..
bahagia yang kau cari selama ini..
janganlah kau persiakan...
kerana ia melihat kau..
yakin pada sinar yang datang..
ia telah membawa kebaikan..
buat mu.. 

aku akan datang..
datang hanya dalam mimpi..
mimpi yang tak akan menjadi realiti.
realiti hanya yang MAHA mengetahui..
kita hanya mampu merancang..
jangan mengharap lagi..
kerna aku perit mendengarnya.



Nukilan buat yang paham ...:)


No comments:

Post a Comment