25 August 2012

Kembali..

Assalamualaikum,


Hye korang semua.. malam nie aku dah nak gerak balik Perlis suda.Rasa kejap je masa berlalu. Cuti raya tahun nie pendek sangat la pulak kan. Tak puas la nak beraya di rumah. Huhu. Tapi nak buat macam mane. dah tu la adat resam orang belajar jauh-jauh nie ha.. Kalau pun cuti lama pun duduk rumah je kan. Tak tahu nak buat ape. Member-member pon tak sempat nak jumpa. Rindu sangat dekat Nurul Amira, Atikah, Haya Sofia, Faiz, Mahlis, Danish and Izmir. Tahun nie tak sempat beraya dengan korang semua macam dulu-dulu. Aku ingat lagi kita beraya setiap rumah geng-geng kita sampai kena kejar dengan *Anjing* haha. yang pakai kasut tinggi semua tanggal dan lari pakai kaki ayam. haha. dah baru hujan time tu.. memang basah la jalan kaki.. Lepas tu lepak kat tepi tasik sembang-sembang. Tu la saat yang aku tak boleh lupakan. Rasanya kalu tak salah aku time aku form 3 kot. dah 4 tahun dah berlalu. sekarang zaman dah berubah. masa pon susah nak cari. payah nak cari masa for gathering. sebab semua dah belajar jauh. 2 orang dekat Melaka, 1 kat Pahang, aku kat Perlis  and 3 orang dekat K.L..berpecah semuanya..harap kita akan set satu masa untuk jumpa balik.. Miss korang sangat-sangat.:)
k bai.

No comments:

Post a Comment