9 September 2012

Open House + Jalan-jalan

Assalamualaikum..

wehuu...korang semua. Hari nie aku nak update pasal Open house rumah budak-budak kelas semalam. Sebenarnya open house ni dah banyak kali dipostpone sebab ramai budak kelas nak balik KL. so minggu ni la masa yang sesuai untuk pergi rumah diorang. herm. Aku naik kereta wani yang vogue itu. Sangatla rasa macam naik roller coaster habaq hang. ahaha :) perjalanan kiteorang bermula dari rumah Ija. sampai je dekat Padang besar, dia suruh tunggu dekat ladang burung "wish-wish" bak kata Shahani (budak kelas) tapi sebenarnya burung Ostrich. hahaha :) sambil-sambil menunggu kiteorang pon main-main dengan burung Ostrich tu, siap bagi makan lagi. Burung tu makan kangkung,tapi,pakcik yang jaga tu tak da, so kiteorang pon decide ambil kangkung dekat bilik kaunter kosong tu dan letak duit Rm1. Baik sangat kan. heheh :)  Masa nak letak makanan tu, aku punya la beria-ria , tapi bila dah hadap muka burung Ostrich, menggeletar aku dibuatnya.. haha takut kot. kepala dia dahla panjang, sekali di ngap tangan aku,tak ke naya?? huhu dan akhirnya aku pon berjaga bagi makan dekat burung Ostrich. So, part burung Ostrich dah habis, sekarang sambung perjalanan pergi rumah Ija dekat Felda Mata Air, Padang Besar, Perlis. Dekat sana makan laksa dan kari ayam plus ketupat palas. Memang superb!! aku makan sepinggan penuh laksa. Dah kata memang favourite aku..Lepas tu sambung pulak makan ketupat palas dengan kari ayam. Done! Lepas kenyang mengisi perot. kiteorang sambung perjalanan ke Padang besar, because ade budak kelas nak pergi shopping kejap. Jalan-jalan dan terus gerak pegi rumah Amzar budak kelas kiteorang, tapi sedinya, aku terpaksa balik, My Cinta dah datang ambik dekat rumah Amzar because ade hal penting, kawan dia accident.. so terpaksa mintak excuse dekat Amzar untuk balik. huhu. Sori ye Amzar..heheh..nanti lain kali aku datang lagi rumah ko k..di bawah aku selitkan gambar bersama budak kelas.










No comments:

Post a Comment