24 May 2012

Lapar..:)

Assalamualaikum.
 Hai semua. Lapar nye. Actually aku tak makan ape-ape pn lagi dari pagi tadi. Sangat la berbunyi perut nie bekeroncong abis. Alamatnya makan lunch bawak ke evening la gamaknya haha. Ari nie aku dah balik umah untuk kesekian berjuta-juta kali. Alhamdulillah aku baru je habis buat practical kat MPS. Sedih sungguh bila terkenang kembali saat perpisahan kiteorang nie. Penuh dengan suka duka, pahit manis bergelar practical student. A lot of challenges aku kena tempuh. Tapi setakat nie tak da berat sangat. Saje je wat semak kepala nak solve problem tu. Finally aku berjaya dapat sijil practical kt sana. Now busy buat report pulak. Adehh, malas la nak buat. Bayangkan la tup-tup lecturer mintak awal, mau gila aku dibuatnye. Dah la baru siap bab 3. Tapi jangan main-main, bulan 7 bukan lama mana pun.pejam celik dah tiba untuk submit. Now dah tak tinggal kat umah sewa da. Rasa rindu la pulak dengan diorang tu. Baru menetap 5 bulan. Rasa cam dah kenal lama. Kepala kiteorang cepat masok. haha., boleh gelak-gelak. :)  bila lagi kita akan berjumpa.jalan-jalan lagi. Insyallah. :)


only girlzzzz...:)
kak sya ,kak sally , and wawa


so sweet. muaxx.









No comments:

Post a Comment