13 May 2012

Happy Mother's Day 2012

Assalamualaikum...
Hari nie ari ibu. Selamat hari ibu buat bondaku yg tersayang, Fazidah Zainab binti Sapran. Moga sihat selalu. Aku memang tak bleh lupa malam td, mak tetiba sakit yang teramat sangat. risau jgak aku. Actually mak sakit batu karang. Tapi dulu dah pecahkan dah batu tu dengan laser. Tapi tak taw la pulak dia tumbuh balik. Emergency sangat time tu. Ayah teruz panggil aku kat bilik soh papah mak bawak turun pegi kat kereta. Mak cakap sakitnye ase cam nak putus pinggang. Dengan tak semena-mena air mata aku mengalir. Tak da sapa aku nak mengadu time tu. BF plak off fon. Time tu memang geram gila-gila. Hurm..Lepas sampai klinik panel, doktor plak solat. kena tunggu setengah jam. Air mata aku tme tu berguguran, tengok kesakitan mak. Mak ngadu sakit perut dari petang lagi sebenarnya. Time aku gan mak pegi Giant beli barang sikit. Ingatkan sakit perut biasa, rupanya melarat sampai malam. Nak pitam la jugak. Kelam kabut dibuatnya. Masa nak tunggu doktor tu, aku dah nek angin dah lama sangat nak tunggu , dah la emergency. nak je aku soh ayah pegi hospital terus. Tapi terpaksa tunggu jugak sebab tu klinik panel, tak payah bayar. kalau admitted kt hospital mau kena bayar. huhu..bila doktor dah panggil, terus aku papah mak masuk sekali dengan ayah. Kena injection 2kali. So ialng sikit redanya. selamat dah ok lepas balik umah tu. aku dengan tak bawak IC nye terus gerak pg. selamat tak kena saman. Kalu tak satu lagi masalah saman.huhu. tu la kisahnya hari sebelum mother's day aku kat umah taun nie.tak kan aku lupakan.:'(

My parent's
LOVE U

1 comment: