29 July 2012

Puasa At Perlis

Asslamualaikum

Wehoo...korang...dah lama tak update blog lepas sampai Perlis. Sebab busy sangat-sangat dah ni. Dengan presentation report Intership lagi. Kelab PRSP kembali dengan pack sangat aktiviti. So macam-macam la nak dibuat. Semalam baru je selesai program Tautan Ukhwah bagi ahli baru Kelab. kira orientasi la katanya. start dari pukul 8a.m until 7 p.m, but aku terpaksa keluar prgam kol 6p.m coz budak kelas buat majlis buka puasa dekat D'Dapur Ibuku Kangar. So kena la balik, tak dapat la makan bersama adik-adik yang lain. Tapi tak pe. Nanti kita buat majlis makan-makan lagi k.:) penat sangat-sanagt sepanjang aktiviti tu berlangsung. Aku sebagai bendahari program kena kutip deposit bagi sesiapa yang join program ni. dalam program tu berlangsung aku jaga kumpulan for explorace. Macam-macam yang diorang plan. pening jugak kepala aku nak ingat step-step permainan diorang tu...huhu. But semuanya berjalan lancar seperti yang diharapkan. lepas pukul 4p.m kiteorang wat mesyuarat agung pulak. Nak lantik ahli jawatankuasa yang baru bagi sesi nie. kiteorang nak buat pembaharuan. Latih ahli baru plan n jalankan program..yang senior sebagai pemerhati dari atas. Harap sesiapa yang dilantik tu dapat jalankan tugas dengan amanah dan saksama. Tu je yang aku nak update buat masa ni. Kalau ade masa lagi aku update lagi key...

salam.:) daaa...k bai.

No comments:

Post a Comment