6 July 2012

Its getting better :)



Assamualaikum..

Weho..hoho..(gelak ala ala sinchan) hahah. Dah sihat, mula la. sakan gelak. Alhamdulillah, kesihatanku semakin baik. Lepas makan nasi je, paksa diri untuk makan ubat. Dan sebenarnya aku paling tak suka makan ubat..huhu. Tapi demi nak kuar bersakan-sakan membeli belah dengan akak tomorrow, so kena la sihat walepat liat kan. Aku rak suka makan ubat, tapi PERIA boleh pulak aku telan. Pelik kan. walaupun dua-duanya rasanya sama, tapi aku tahu membezakan ubat dan makanan lain..huahua. Ada satu hari tu aku mintak ubat kat mak aku,

A : mak ade ubat cair tak, susah la nak telan...tekak kecik,bengkak...huhu:(
M : mana ade ubat cair, antibiotik ade la..dah besar-besar pon takot makan ubat lagi..

Kena sebijik kau..umur dah lanjut ke?? hahah,still takut makan ubat lagi. kekadang tipu-tipu makan ubat, kemam je kat mulut. last-last tak tahan buang senyap2...hahah.. korang jangan tiru cara nie ea. Bukan lagi elok. lagi demam ade la, sebab takot sangat nak makn ubat.. Apa-apa pon time kasih kat My C**** sebab baik dengan saya. siap nak buat sup lagi. haha...padahal jaoh nuh sana...:)





No comments:

Post a Comment